ТВІЙ

ЗАПАС

ПОТУЖНОСТІ

Технічні рідини brexol®

Охолоджуючі рідини

Концентровані антифризи і готові до використання охолоджуючі рідини

Гальмівні рідини

Рідини для гідроприводу гальм і зчеплення

Рідини для омивача скла

Концентровані і готові до використання рідини для омивача вітрового скла і фар

Рідина для систем SCR

Водний розчин сечовини для систем нейтралізації вихлопних газів з селективним каталітичним перетворювачем (SCR)

  • G11 Green Coolant
  • G11 Blue Coolant
  • G11 Green Concentrate
  • G11 Blue Concentrate
  • G12+ Red Coolant
  • G12+ Red Concentrate
  • G13 Yellow Coolant
  • DOT4
  • Зимовий склоомивач "Диня"
  • Зимовий склоомивач "Лимон"
  • Зимовий склоомивач "Бомбібом"
  • Концентрат зимового омивача скла "Цитрус"
  • Рідина для систем SCR

G11 Green Coolant
MEG (моноетиленгліколь)

Готова до використання охолоджувальна рідина VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-C (G-11) • BMW N 600 69.0 • Jenbacher TANr. 1000-0201 • Liebherr Machines Bulle TLV 035 • TLV 23009 A • MAN 324-NF • MAN B&W List 3.3.7 • Maybach Specification 325.0 • MINI (BMW) N 600 69.0 • MTU MTL 5048 • Opel/General Motors B 040 0240 • Porsche 924 • 928 • 944 • 968 • Rolls-Royce (built as from 1998) BMW N 600 69.0 • Saab 6901599 • Smart Specification 325.0 • Tesla (vehicles built as from 2013) • Van Hool • Volvo Car 1286083 Issue 002 • Volvo Truck (vehicles built up until 2005) • Zastava

G11 Green Coolant оберігає двигуни від корозії, перегріву і перемерзання, забезпечуючи високий ступінь корозійного захисту для блоку циліндрів, головки блоку, радіатора, водяного насоса і теплообмінників в діапазоні температур від -40 ° С до + 130 ° С. В процесі роботи не утворює відкладень і засмічень завдяки унікальному комплексу присадок Brexolution. Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: AS 2108-2004, ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J1034, AFNOR NF R15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, JIS K 2234:2006, SANS 1251:2005, SH 0521-1999, BS 6580:2010.

1 кг • 5 кг • 10 кг

G11 Blue Coolant
MEG (моноетиленгліколь)

Готова до використання охолоджуюча рідина VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-C (G-11) • BMW N 600 69.0 • Jenbacher TANr. 1000-0201 • Liebherr Machines Bulle TLV 035 • TLV 23009 A • MAN 324-NF • MAN B&W List 3.3.7 • Maybach Specification 325.0 • MINI (BMW) N 600 69.0 • MTU MTL 5048 • Opel/General Motors B 040 0240 • Porsche 924 • 928 • 944 • 968 • Rolls-Royce (built as from 1998) BMW N 600 69.0 • Saab 6901599 • Smart Specification 325.0 • Tesla (vehicles built as from 2013) • Van Hool • Volvo Car 1286083 Issue 002 • Volvo Truck (vehicles built up until 2005) • Zastava

G11 Blue Coolant оберігає двигуни від корозії, перегріву і перемерзання, забезпечуючи високий ступінь корозійного захисту для блоку циліндрів, головки блоку, радіатора, водяного насоса і теплообмінників в діапазоні температур від -40 ° С до + 130 ° С. В процесі роботи не утворює відкладень і засмічень завдяки унікальному комплексу присадок Brexolution. Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: AS 2108-2004, ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J1034, AFNOR NF R15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, JIS K 2234:2006, SANS 1251:2005, SH 0521-1999, BS 6580:2010.

1 кг • 5 кг • 10 кг

DOT4
universal brake&clutch fluid

Гальмівна рідина FMVSS 571.116 DOT 4/DOT 3 • SAE J1703 • ISO 4925

Універсальна гальмівна рідина DOT4 є високоякісним синтетичним продуктом. Вона може використовуватися в гідравлічних гальмівних системах легкового та комерційного транспорту, а також в гідравлічних приводах зчеплення. Спеціально розроблена для найважчих умов експлуатації. Не викликає корозії, адгезії і відкладень, не агресивна до еластомерів. Перевершує за характеристиками гальмівні рідини типу DOT3 і сумісна з ними без обмежень, внаслідок чого підходить практично для всіх легкових автомобілів. Застосовується у всіх кліматичних зонах при температурі навколишнього повітря від -50°С до + 50°С.
Температура кипіння "сухої" рідини не нижче + 260°С, "мокрої" - + 165°С.

500 мл • 800 мл

G11 Green Concentrate
MEG (моноетиленгліколь)

Концентрований антифриз VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-C (G-11) • BMW N 600 69.0 • Jenbacher TANr. 1000-0201 • Liebherr Machines Bulle TLV 035 • TLV 23009 A • MAN 324-NF • MAN B&W List 3.3.7 • Maybach Specification 325.0 • MINI (BMW) N 600 69.0 • MTU MTL 5048 • Opel/General Motors B 040 0240 • Porsche 924 • 928 • 944 • 968 • Rolls-Royce (built as from 1998) BMW N 600 69.0 • Saab 6901599 • Smart Specification 325.0 • Tesla (vehicles built as from 2013) • Van Hool • Volvo Car 1286083 Issue 002 • Volvo Truck (vehicles built up until 2005) • Zastava

Концентрат G11 Green Concentrate перед заливкою в систему охолодження двигуна необхідно змішати з водою. Оптимальною концентрацією для охолоджуючої рідини є 50/50 за обсягом. Інтервал допустимих концентрацій охолоджуючої рідини становить від 30% до 60% за об'ємом. Розведення водою понад 70% не рекомендується, оскільки через низьку концентрацію присадок не досягається ефективного захисту від корозії.
Для приготування охолоджуючої рідини рекомендується використовувати дистильовану або демінералізовану (фільтровану) воду. Можна застосовувати і звичайну водопровідну воду, якщо вона відповідає таким вимогам:
- загальна жорсткість не більше 2,7 ммоль / л,
- вміст хлоридів не більше 100 ppm,
- вміст сульфатів не більше 100 ppm.
Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: AS 2108-2004, ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J1034, AFNOR NF R15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, JIS K 2234:2006, SANS 1251:2005, SH 0521-1999, BS 6580:2010.

1.5 л • 5 кг • 20 кг • 200 л

Зимовий склоомивач "Диня"
Melon

Готова до використання миюча рідина

Готова до використання рідина для омивача вітрового скла і фар автомобіля являє собою водний розчин ізопропілового спирту з добавками поверхнево-активної речовини, барвника і аромату. Може використовуватися при температурі навколишнього середовища не нижче -27°C.
Має високу очищувальну здатність, видаляє зі стекол бруд, кригу, сніг, кіптяву, сіль, антиожеледні реагенти, нафтові та інші забруднення.
Не заподіює негативного впливу на лакофарбові покриття, пластикові та гумові деталі автомобіля.
Не залишає розводів.

4 л

Концентрат зимового омивача скла "Цитрус"
Citrus

Концентрат зимової рідини для склоомивача

Концентрована рідина для омивача скла з новою унікальною формулою призначена для розведення водою відповідно до необхідного ступеню захисту від замерзання:
- Нерозбавлена рідина: -80°C
- Розведення в пропорції 1 частина води до 1 частини концентрату: -30°C
- Розведення в пропорції 2 частини води до 1 частини концентрату: -15°C
- Розведення в пропорції 3 частини води до 1 частини концентрату: -10 ° C
Запобігає замерзанню системи миття лобового скла і чудово порається з очищенням брудного лобового скла, залишаючи свіжий запах лимона після використання. Безпечний для пластикових деталей, лакофарбового покриття, ущільнень, фар всіх типів і форсунок омивача.

4 л

G11 Blue Concentrate
MEG (моноетиленгліколь)

Концентрований антифриз VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-C (G-11) • BMW N 600 69.0 • Jenbacher TANr. 1000-0201 • Liebherr Machines Bulle TLV 035 • TLV 23009 A • MAN 324-NF • MAN B&W List 3.3.7 • Maybach Specification 325.0 • MINI (BMW) N 600 69.0 • MTU MTL 5048 • Opel/General Motors B 040 0240 • Porsche 924 • 928 • 944 • 968 • Rolls-Royce (built as from 1998) BMW N 600 69.0 • Saab 6901599 • Smart Specification 325.0 • Tesla (vehicles built as from 2013) • Van Hool • Volvo Car 1286083 Issue 002 • Volvo Truck (vehicles built up until 2005) • Zastava

Концентрат G11 Blue Concentrate перед заливкою в систему охолодження двигуна необхідно змішати з водою. Оптимальною концентрацією для охолоджуючої рідини є 50/50 за обсягом. Інтервал допустимих концентрацій охолоджуючої рідини становить від 30% до 60% за об'ємом. Розведення водою понад 70% не рекомендується, оскільки через низьку концентрацію присадок не досягається ефективного захисту від корозії.
Для приготування охолоджуючої рідини рекомендується використовувати дистильовану або демінералізовану (фільтровану) воду. Можна застосовувати і звичайну водопровідну воду, якщо вона відповідає таким вимогам:
- загальна жорсткість не більше 2,7 ммоль / л,
- вміст хлоридів не більше 100 ppm,
- вміст сульфатів не більше 100 ppm.
Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: AS 2108-2004, ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J1034, AFNOR NF R15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, JIS K 2234:2006, SANS 1251:2005, SH 0521-1999, BS 6580:2010.

1.5 л • 5 кг • 20 кг • 200 л

G12+ Red Coolant
MEG (моноетиленгліколь)

Готова до використання охолоджувальна рідина VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-D/F (G-12/G-12+) • Bentley TL 774-D/F • DAF MAT 74002 • Jaguar (built as from 1999) VIN 878389 • Lamborghini TL 774-D/F • MAN 324 SNF • MINI Cooper D (built as from 2007) • MTU MTL 5048 • Porsche (built as from 1996).

G12+ Red Coolant забезпечує чудовий захист від замерзання, корозії і перегріву всіх сучасних двигунів (особливо алюмінієвих), що піддаються високому навантаженню, в діапазоні температур від -40 ° С до + 130 ° С. Поєднання силікатної і карбоксилатного складів (гібридна технологія) дозволило використовувати переваги обох типів рідин. В процесі роботи не утворює відкладень і засмічень завдяки унікальному комплексу присадок Brexolution. Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: AS 2108-2004, ASTM D3306, ASTM D4985, BS 6580:2010, SAE J1034, AFNOR SNF R15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, SANS 1251:2005, SH 0521-1999.

1 кг • 5 кг • 10 кг

G12+ Red Concentrate
MEG (моноетиленгліколь)

Концентрований антифриз VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-D/F (G-12/G-12+) • Bentley TL 774-D/F • DAF MAT 74002 • Jaguar (built as from 1999) VIN 878389 • Lamborghini TL 774-D/F • MAN 324 SNF • MINI Cooper D (built as from 2007) • MTU MTL 5048 • Porsche (built as from 1996).

Концентрат G12+ Red Concentrate перед заливкою в систему охолодження двигуна необхідно змішати з водою. Оптимальною концентрацією для охолоджуючої рідини є 50/50 за обсягом. Інтервал допустимих концентрацій охолоджуючої рідини становить від 30% до 60% за об'ємом. Розведення водою понад 66% не рекомендується, оскільки через низьку концентрацію присадок не досягається ефективного захисту від корозії.
Для приготування охолоджуючої рідини рекомендується використовувати дистильовану або демінералізовану (фільтровану) воду. Можна застосовувати і звичайну водопровідну воду, якщо вона відповідає таким вимогам:
- загальна жорсткість не більше 3,6 ммоль / л,
- вміст хлоридів не більше 100 ppm,
- вміст сульфатів не більше 100 ppm.
Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: AS 2108-2004, ASTM D3306, ASTM D4985, BS 6580:2010, SAE J1034, AFNOR SNF R15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, SANS 1251:2005, SH 0521-1999.

1.5 л • 5 кг • 20 кг • 200 л

G13 Yellow Coolant
MPG (монопропиленгліколь)

Готова до використання охолоджувальна рідина VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-J (G13) • Ford WSS-M97B44-D • Mercedes-Benz 325.3 • Renault 41-01-001 • General Motors GM 6277M • MAN 324 Si-OAT • MTU MTL 5048 • Cummins CES 14603

G13 Yellow Coolant забезпечує чудовий захист від замерзання, корозії і перегріву всіх сучасних двигунів (особливо алюмінієвих), що піддаються високому навантаженню, в діапазоні температур від -40 ° С до + 130 ° С. Перевершує за характеристиками і замінює собою охолоджувальні рідини стандартів G11, G12, G12 +, G12 ++. Головною відмінністю від рідин такого типу є використання в якості основи пропиленгликоля, а не етиленгліколю як в них. Підходить для всіх типів радіаторів (алюмінієвих, мідних) і ефективно працює в системі охолодження будь-яких двигунів.
Відповідає міжнародним стандартам: ASTM D, ASTM D 3306, ASTM D 4985, BS 6580, AFNOR NFR 15-601, CUNA NC 956-16, UNE 26-361, JIS K 2234, ONORM V 5123, AS 2108.
* Колір антифризу G13 може бути різним у різних виробників - це не є ознакою іншого складу рідини. Допускається змішування з охолоджуючими рідинами G12, G12 + і G12 ++, що відповідають стандартам VW TL 774 D, F або G, однак при цьому антикорозійні якості можуть бути знижені

1 кг • 5 кг • 10 кг

Зимовий склоомивач "Лимон"
Lemon

Готова до використання миюча рідина

Готова до використання рідина для омивача вітрового скла і фар автомобіля являє собою водний розчин ізопропілового спирту з добавками поверхнево-активної речовини, барвника і аромату. Може використовуватися при температурі навколишнього середовища не нижче -27°C.
Має високу очищувальну здатність, видаляє зі стекол бруд, кригу, сніг, кіптяву, сіль, антиожеледні реагенти, нафтові та інші забруднення.
Не заподіює негативного впливу на лакофарбові покриття, пластикові та гумові деталі автомобіля.
Не залишає розводів.

4 л

Зимовий склоомивач "Бомбібом"
BomBiBom

Готова до використання миюча рідина

Готова до використання рідина для омивача вітрового скла і фар автомобіля являє собою водний розчин ізопропілового спирту з добавками поверхнево-активної речовини, барвника і аромату. Може використовуватися при температурі навколишнього середовища не нижче -27°C.
Має високу очищувальну здатність, видаляє зі стекол бруд, кригу, сніг, кіптяву, сіль, антиожеледні реагенти, нафтові та інші забруднення.
Не заподіює негативного впливу на лакофарбові покриття, пластикові та гумові деталі автомобіля.
Не залишає розводів.

4 л

Рідина для систем SCR
AUS 32

32,5% розчин сечовини в воді DEF • ISO 22241 • DIN 70070

Рідина для вихлопних систем дизельних двигунів з селективним каталітичним перетворювачем SCR — це високоякісний водний розчин карбаміду (сечовини) в демінералізованій воді високого ступеня очищення. Даний реагент застосовується в якості додаткової робочої рідини для зниження концентрації небезпечних оксидів азоту в вихлопних газах, забезпечуючи відповідність вантажних і легкових автомобілів з дизельними двигунами екологічним стандартам EURO-4, EURO-5 і EURO-6.

5 кг • 10 кг • 20 кг • 216 кг • 1000 кг

підбір моторної оливи згідно моделі автомобіля

новинарня

Розширення асортименту BREXOL® в Україні

Наш сайт оновився, слідуючи за розширенням асортименту продукції BREXOL®.

Нова лінійка малозольних олив BREXOL Ultra Plus GN

Зустрічайте нову лінійку малозольних моторних олив для сучасних дизельних двигунів, оснащених фільтрами сажі, або бензинових з каталітичними нейтралізаторами.

Як самостійно замінити моторну оливу?

Від своєчасної заміни моторної оливи в значній мірі залежить надійність роботи і термін служби двигуна вашого автомобіля. Для виконання цієї сервісної процедури зовсім не обов'язково їхати на СТО, адже вона цілком під силу будь-якому водієві.

Споживачі країн Східної Європи рухаються в бік олив більш високої якості

Президент Європейської асоціації виробників мастильних матеріалів Валентина Серра-Холм дала оцінку ключовим тенденціям в галузі базових масел і мастил.

Переваги синтетичних моторних олив

Більшість автовласників знають, що синтетична моторна олива краще мінеральної. Але в чому саме полягають його переваги, можуть відповісти не всі.

Продукція Brexol® сертифікована в Україні

Всі оливи Brexol® пройшли сертифікацію на відповідність допускам. Тепер якість підтверджено державним сертифікатом.

Brexol® в Україні

Зустрічайте моторні, трансмісійні та гідравлічні оливи Brexol® на ринку України.

Розширення асортименту BREXOL® в Україні

Відтепер ми раді представити вам увесь асортимент продукції BREXOL®, присутній на території України. Крім високоякісних автомобільних олив, компанія пропонує не менш якісні технічні та експлуатаційні рідини, а також автохімію, яка в значній мірі полегшує обслуговування і експлуатацію автомобіля. Обирайте для вашого автомобіля тільки краще!

Нова лінійка малозольних олив BREXOL Ultra Plus GN

З 2011 року всі автомобільні дизельні двигуни в обов'язковому порядку оснащуються фільтрами сажі, а сама технологія сажового очищення з'явилася набагато раніше. У різних виробників фільтр сажі може мати різні позначення (DPF, FAP, RPF), але у всіх випадках мається на увазі один і той самий пристрій, призначений для очищення вихлопних газів від екологічно шкідливих сажових домішок.

Принцип роботи сажового фільтра полягає в тому, що частинки сажі, що залишаються після згорання дизпалива, уловлюються фільтром при проходженні через нього вихлопних газів. Скупчені частинки періодично випалюються з фільтра при так званій регенерації, в результаті чого пристрій самоочищується. Однак, в сажовому фільтрі залишається неспалима зола, яка з часом накопичується і закупорює пори фільтра, в результаті чого він приходить в непридатність і вимагає заміни.

Крім якості дизпалива, на робочий стан сажового фільтра великий вплив робить склад моторної оливи, яка повинно підходити не тільки для самого двигуна, а й для його сажового фільтра. Спеціально для дизельних двигунів з системою сажового очищення (а також бензинових з каталітичними нейтралізаторами) було створено моторну оливу за технологією «Low SAPS» з мінімальним вмістом сульфатної золи, фосфорних і сірчаних сполук. BREXOL пропонує цілу лінійку малозольних моторних олив - Ultra Plus GN. Завдяки інноваційним технологіям, присадки, що входять до складу малозольної оливи, забезпечують ефективний і надійний захист двигуна, нічим не поступаючись полнозольним оливам.

Використовуйте тільки якісну моторну оливу, і ваш автомобіль служитиме довго! Необхідно пам'ятати, що додавання будь-яких інших присадок (що продаються в магазинах) в малозольні оливи заборонено! Це призводить до збільшення зольності і втрати малозольних властивостей.

Як самостійно замінити моторну оливу?

Як правило, в сучасних автомобілях моторну оливу слід міняти кожні 10~15 тис. км або один раз на рік. Робиться це так:

  • Заздалегідь підготуйте нові моторну оливу і оливний фільтр — вони замінюються одночасно. Підібрати відповідний фільтр вам допоможуть в будь-якому магазині автозапчастин.
  • Перш ніж починати заміну оливи, дайте двигуну попрацювати протягом декількох хвилин, щоб підняти випали в осад забруднення і полегшити злив. Не заводьте двигун надовго, інакше ви ризикуєте обпектися гарячими деталями двигуна. Обов'язково заглушіть двигун, перш ніж продовжити.
  • Знайдіть зливну пробку — це великий болт або гайка в нижній частині двигуна. Можливо, вам доведеться повзти під автівкою, щоб дістатися до неї. Помістіть під двигун досить велику ємність, після чого викрутіть пробку. Олива почне швидко стікати в підготовлену тару. Щоб олива стікала ще швидше, відкрийте капот і видаліть кришку заправного отвору, розташовану у верхній частині двигуна.
  • Знайдіть на двигуні старий оливний фільтр і викрутіть його проти годинникової стрілки. Злийте оливу з фільтра і загорніть його в газету, після чого приберіть для подальшої утилізації.
  • Візьміть новий оливний фільтр і акуратно заповніть його чистою моторною оливою, після чого вручну вкрутіть його до упору.
  • Переконавшись, що олива повністю зтікла з двигуна, протріть навколо зливного отвору ганчіркою. Замініть прокладку зливної пробки новою і надійно вкрутіть пробку на місце.
  • Залийте приблизно літр чистої моторної оливи в заправну горловину в верхній частині двигуна. Встановіть заправну кришку і запустіть двигун. Перевірте наявність витоків оливи навколо оливного фільтра і пробки зливного отвору.
  • Зупиніть двигун і дайте йому охолонути протягом 10 хвилин. Вийміть оливний щуп (довгий стрижень з кільцем на кінці, розташований збоку двигуна). Начисто протріть щуп ганчіркою, після чого вставте на місце до упору. Знову витягніть і перевірте рівень оливи. Доливайте чисту оливу в двигун, поки рівень не досягне верхньої мітки на щупі ( «MAX» або «FULL»).
  • Заміна оливи завершена. Проїхавши на машині деяку відстань, на всяк випадок знову перевірте наявність витоків і рівень оливи в двигуні.

Споживачі країн Східної Європи рухаються в бік олив більш високої якості

Відповідаючи на питання журналістів, президент UEIL Валентина Серра-Холм висловила думку, що одним із ключових викликів в індустрії мастильних матеріалів в найближчому майбутньому стане впровадження більш жорстких норм регулювання по стандарту REACH (Регулювання використання, реєстрації та оцінки хімічних матеріалів Європейського союзу), які вже введені в Туреччині та Південній Кореї, а незабаром будуть прийняті в ряді інших країн. Іншою важливою тенденцією на думку фахівця є триваючий рух в бік більш високих вимог до якості в сегменті індустріальних і моторних масел з боку європейських споживачів, в тому числі країн Східної Європи.

В цілому, складаються умови сприятливі для виробників мастильних матеріалів, продукція яких відповідає високим стандартам якості. І оливи Brexol® тільки підтверджують цей факт, постійно розширюючи ринок збуту.

Переваги синтетичних моторних олив

Сировиною для виробництва як мінеральних, так і синтетичних моторних олив є нафта. Мабуть, це єдина їхня подібність. В процесі виробництва синтетичної оливи воно не тільки очищується від домішок, але практично розбирається до складових органічних молекул, після чого знову комбінується базове масло, що має виняткові фізичні характеристики: підвищену в'язкість, збільшений робочий діапазон температур, підвищену міцність масляної плівки, поліпшені миючі якості і вогнестійкість.

На практиці все це відбивається в наступних перевагах синтетичної моторної оливи:

  • За рахунок меншого вмісту домішок практично не утворюється осад, який, накопичуючись з часом усередині двигуна, знижує його ефективність і скорочує термін служби.
  • Забезпечується кращий захист деталей двигуна від зносу, завдяки більш міцній рівномірній молекулярній структурі.
  • Збереження плинності при низьких температурах навколишнього середовища дозволяє підвищити паливну економічність при холодному пуску двигуна в зимовий час.
  • Стійкість до впливу високих температур забезпечує оптимальний захист двигуна при найважчих умовах експлуатації.

Напівсинтетичні оливи являють собою компромісне рішення, що дозволяє поліпшити експлуатаційні властивості мінеральних олив, зберігши при цьому їх невисоку вартість.

Підводячи підсумки всьому, що перераховане вище, можна зробити висновок, що синтетичні моторні оливи не тільки збільшують термін служби двигуна, але і дозволяють в більш повній мірі використовувати його потенціал, надаючи водієві додатковий запас потужності.

Продукція Brexol® сертифікована в Україні

Сертифікація — це процедура, за допомогою якої уповноважений державою орган документально підтверджує відповідність продукції встановленим законодавством вимогам, що діють в країні. В Україні таким органом є УкрСЕПРО. Роботи в Системі УкрСЕПРО організовує Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики — Держспоживстандарт України, який є Національним органом по сертифікації (колишня назва Держстандарт України).

Моторні, трансмісійні та гідравлічні оливи підлягають обов'язковій сертифікації, як продукція, що має підвищені вимоги до безпеки споживача і навколишнього середовища. У спеціальних лабораторіях, акредитованих на право проведення необхідних випробувань, відібрані в довільному порядку зразки (проби) олив проходять перевірку на відповідність заявленим показникам. У разі отримання негативного результату хоча б по одному з показників, сертифікаційні випробування припиняються.

Оливи Brexol® гідно пройшли всі необхідні випробування, в черговий раз підтвердивши високі стандарти якості.

Brexol® в Україні

Відтепер на українському ринку автомобільних олив доступна нова торгівельна марка — Brexol®.

Британський виробник, взявши за основу базові оливи BP, використовував оригінальний пакет присадок власної розробки, щоб отримати новий продукт, відповідний найвищим споживчим вимогам.

На сьогоднішній день Brexol® має представників в 8 країнах Європи, активно завойовуючи ринок. Прагматичні європейці давно зрозуміли, що набагато вигідніше купувати продукцію, орієнтуючись на її якість, а не переплачуючи за відомий бренд.

Оптимальне співвідношення ціни і якості робить масла Brexol® кращим вибором для власників будь-якої техніки — від скутера до промислового навантажувача. Спробуйте і ви, щоб оцінити всі переваги високотехнологічних мастил і отримати додатковий запас потужності!

Ексклюзивний представник торгової марки Brexol® в Україні — ТОВ «Омега».

brexol® — твій запас потужності

Автомобільні мастила Brexol® були створені завдяки британській інвестиційній групі D. B. Development Services Limited, яка в 2015 році заснувала лабораторію з дослідження та розробки рецептур моторних мастил «Brexol Chemical». До складу синтетичних продуктів були включені високомолекулярні вуглеводні та поліальфаолефіни.

Сьогодні під торговою маркою Brexol® випускаються моторні, трансмісійні та гідравлічні мастила з використанням найновіших технологій виробництва. Завдяки власному збагаченому пакету присадок та використанню базових мастил BP, двигуни, в яких працюють мастила Brexol®, отримують додатковий запас потужності.

Від серпня 2018 року Brexol® в Україні ексклюзивно представляє компанія «Омега».

знайди brexol®
у своєму регіоні